O NAS

Grupa UpHotel została stworzona z pasji do budowania rozwiązań usprawniających pracę obiektów noclegowych oraz procedur w nich obowiązujących, jak i wysokiej jakości usług w nich oferowanych. Celem naszej działalności jest zbudowanie produktu czy usługi, która zaspokoi potrzeby działalności naszych Klientów oraz nasze własne. Udało nam się zgromadzić wokół nas wykwalifikowaną i odpowiedzialną kadrę, dzięki której rozwój przedsięwzięcia jest możliwy – i co ważne – ekscytujący. Dodając do tego autorskie rozwiązania z dziedziny IT – oraz wiedzę i doświadczenie dotyczące sprzedaży miejsc noclegowych – tworzymy kompleksowy i efektywny produkt zarządzania obiektem noclegowym bądź organizacją lub wsparciem dla sprzedaży miejsc noclegowych i usług dodatkowych w obiekcie - zobacz nasze certyfikaty.

FILOZOFIA

Hotel jest skomplikowanym przedsięwzięciem biznesowym – łączy w sobie wiele elementów charakterystycznych dla usług – od zarządzania personelem, poprzez negocjacje z dostawcami, po organizację sprzedaży usług zarówno dla klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych / grupowych.

Jedną z istotnych cech, która pojawiła się na rynku w ostatnich latach jest fakt, iż jego Właściciele / Inwestorzy często przebywają w obiekcie jedynie okresowo. Obiekt traktowany jest jako inwestycja, która wymaga odpowiedniej kadry managerskiej. I na tym etapie pojawia się zazwyczaj wiele problemów – począwszy od trudności w rekrutacji po wysokie koszty odpowiednich Pracowników. Zazwyczaj prowadzi to do zbyt dużego zaangażowania Właścicieli / Inwestorów w codzienne życie Hotelu, kosztem innych, swoich przedsiębiorstw bądź utraconych projektów. Inwestycja przestaje być rentowna i z tego względu wystawiana jest na sprzedaż bądź poszukuje się nowych rozwiązań. Ewentualnie próbuje się modelu zarządzania obiektem noclegowych 'z zewnątrz', co powoduje znaczne obniżenie wyników sprzedażowych oraz wzrost kosztów.

Dla obiektów do 100 – 120 łóżek w standardzie do 3*** dokonaliśmy podziału funkcjonowania hotelu na 4 zasadnicze działy :

W prowadzonych przez nas obiektach noclegowych głównym i kluczowym dla ich funkcjonowania działem jest Recepcja. Jest to pion kontrolujący codzienne działanie całego obiektu – z tego też względu dobór Pracowników winien być ostrożny i przemyślany. Długa współpraca z Pracownikiem działu Recepcja przynosi w naszej działalności wymierne korzyści. Budowanie Recepcji w ten sposób jest charakterystyczne dla obiektów do 100 – 120 łóżek, gdzie wprowadzenie osobnego działu sprawującego kontrolę nad pracą pozostałych części obiektu i kwestiami finansowymi byłoby trudne i nieopłacalne.

Nasze realizacje opierają się na obiektach do 100 – 120 łóżek w standardzie do 3***. Jednak nie odrzucamy również obiektów małych / kameralnych (nawet kilkupokojowych), które w naszej ocenie będą pasowały do filozofii działania UpHotel.

Kim jesteśmy

Grupa UPHOTEL została stworzona z pasji do budowania rozwiązań usprawniających pracę obiektów noclegowych oraz procedur w nich obowiązujących, jak i wysokiej jakości usług w nich oferowanych. Celem naszej działalności jest zbudowanie produktu czy usługi, która zaspokoi potrzeby działalności naszych Klientów oraz nasze własne. Udało nam się zgromadzić wokół nas wykwalifikowaną i odpowiedzialną kadrę, dzięki której rozwój przedsięwzięcia jest możliwy – i co ważne – ekscytujący. Dodając do tego autorskie rozwiązania z dziedziny IT – tworzymy kompleksowy i efektywny produkt zarządzania obiektem noclegowym.

Nasze Biuro

UpHotel Sp. z o.o.
Biuro Sprzedaży Grupowej
tel. 75 64 HOTEL
tel. 75 64 46 835
ul. Długa 13/1
58-500 Jelenia Góra
NIP: 611-27-70-574
REGON: 365879222

Znajdziesz nas tutaj

Interesujesz się turystyką, chcesz zobaczyć jakie jest nasze podejście do zarządzania obiektami noclegowymi i organizowania turystyki? Chcesz wiedzieć kto i co nas inspiruje? Polub nas na Facebooku i obserwuj na Twitterze.