usługi dla obiektów noclegowych

I. Działania Globalne (kliknij, żeby zobaczyć szczegóły)
  • zwiększenie obłożenia dzięki umowom zawartym przez UpHotel z operatorami rynku turystycznego, doświadczeniu w sprzedaży miejsc noclegowych w kurortach turystycznych zarówno online, jak i offline;
  • zarządzanie hotelem z przejrzystą polityką cenową, rabatową, marketingową;
  • jednolite, wysokie standardy obsługi Gościa – wprowadzenie księgi standardów;
  • akcje marketingowe / PRowe/ wizerunkowe wspólne dla obiektów;
  • dostępność do systemów rezerwacyjnych;
  • bezpośredni nadzór / zarządzanie oraz szkolenie personelu hotelowego poprzez managerów UpHotel;
  • współpraca z wyselekcjonowanymi, doświadczonymi w branży HORECA dostawcami.
II. Działania Indywidualne (kliknij, żeby zobaczyć szczegóły)
  • pełne, codzienne oraz dopasowane do wielkości obiektu zarządzanie obiektem noclegowym;
  • prowadzenie indywidualnej polityki marketingowo / PRowej dopasowanej do obiektu (story obiektu, dobór portali wizerunkowych, dobór platform rezerwacyjnych, GDSy, OTA's, DMS;
  • prowadzenie indywidualnej polityki cenowej, rabatowej oraz pakietowej dopasowanej do obiektu (rack rates, cenniki grupowe, cenniki dla firm, cenniki dla biur podróży, cenniki dla Gości stałych, pakiety pobytowe);
  • pełne szkolenie pracowników wraz z księgą standardów i pełnym opracowaniem zakresu obowiązków oraz rozliczeniem – procedury i zakres obowiązków;
  • wymogi formalne prowadzenia hotelu wraz z odpowiedzialnością za ich realizację;
  • analiza oraz monitoring konkurencji;
  • plan współpracy z atrakcjami lokalnymi;
  • przygotowanie strony WWW, wizualizacji oraz jednolitej prezentacji obiektu;
  • autorski system WEBHOTEL wspomagający recepcję w prowadzeniu obiektu noclegowego.
III. Praktyka (kliknij, żeby zobaczyć szczegóły)

Po przygotowaniu audytu powstaje plan zarządzania obiektem noclegowym wraz z jego kluczowymi punktami. Jest on omawiany z Właścicielem / Inwestorem i na tej podstawie podejmowane są działania. Plan działania, stanowiący również element kontraktu pomiędzy Właścicielem / Inwestorem, zawiera m.in.

  • analizę kosztów dla obiektu wraz z ich 12 miesięczną symulacją;
  • analizę przychodów obiektu wraz z ich 12 miesięczną symulacją;
  • podział kosztów na poszczególne kategorie kosztowe;
  • symulacja zysku dla obiektu;
  • określenie poziomu minimalnych przychodów dla obiektu (w sytuacji nieosiągnięcia tego progu, wynagrodzenie UPHOTEL nie jest należne);
  • 5 – letni plan rozwoju obiektu.

zarządzanie obiektami noclegowymi

Etap 1 – Dobór oraz ocena obiektu (kliknij, żeby zobaczyć szczegóły)

Etap 1 kończy się przygotowaniem dla Państwa oceny obiektu oraz wskazaniem potencjalnych możliwości jego rozwoju oraz zwiększenia wyników wraz z odpowiedzią, czy obiekt noclegowy pasuje do marki UPHOTEL i czy jesteśmy w stanie efektywnie z Państwem współpracować.

Etap 1 jest w 100% bezpłatny.

Etap 2 – Przejęcie oraz kompleksowe zarządzanie (kliknij, żeby zobaczyć szczegóły)

Etap 2 polega na codziennym zarządzaniu obiektem noclegowym przez UPHOTEL.

Model rozliczenia (kliknij, żeby zobaczyć szczegóły)

W ramach współpracy proponujemy modele rozliczeń dopasowane indywidualnie do obiektów noclegowych. W trakcie analizy wyników z przeprowadzonego przez UPHOTEL audytu powstaje propozycja rozliczeń uzgadniany bezpośrednio z Właścicielem / Inwestorem.

Model podstawowy opiera się na:

Skontaktuj się z nami!

* Pola wymagane.

Kim jesteśmy

Grupa UPHOTEL została stworzona z pasji do budowania rozwiązań usprawniających pracę obiektów noclegowych oraz procedur w nich obowiązujących, jak i wysokiej jakości usług w nich oferowanych. Celem naszej działalności jest zbudowanie produktu czy usługi, która zaspokoi potrzeby działalności naszych Klientów oraz nasze własne. Udało nam się zgromadzić wokół nas wykwalifikowaną i odpowiedzialną kadrę, dzięki której rozwój przedsięwzięcia jest możliwy – i co ważne – ekscytujący. Dodając do tego autorskie rozwiązania z dziedziny IT – tworzymy kompleksowy i efektywny produkt zarządzania obiektem noclegowym.

Nasze Biuro

UpHotel Sp. z o.o.
Biuro Sprzedaży Grupowej
tel. 75 64 HOTEL
tel. 75 64 46 835
ul. Długa 13/1
58-500 Jelenia Góra
NIP: 611-27-70-574
REGON: 365879222

Znajdziesz nas tutaj

Interesujesz się turystyką, chcesz zobaczyć jakie jest nasze podejście do zarządzania obiektami noclegowymi i organizowania turystyki? Chcesz wiedzieć kto i co nas inspiruje? Polub nas na Facebooku i obserwuj na Twitterze.